@Grenswachter wrote:@patspoel wrote:Hoezo tot dat zeker de garantie voorbij is?
Jij denkt dat het slecht is voor de motor?
Ik heb het bij mijn Seat Ibiza Cupra gedaan en bij mijn Seat Leon.
Beide na een jaar, nooit problemen mee gehad.
Mijn zwager heeft het ook al jaren op zijn Calibra en recentelijk ook bij zijn nieuwe Dodge.
De motoren kunnen het aan.
Alleen zorgen dat je naar een goed bedrijf gaat, dan iets meer betalen maar wel kwaliteit.
En geen powerbox nemen. Die bedondert je computer.
Ik zeg niet slecht voor de motor, maar als hij gechipt is en je hebt een probleem met de motor binnen de 2 jaar dan kun
je je garantie op je buik schrijven
Een goede chipper biedt vaak ook aan de motorgarantie voor zijn rekening te nemen. Tevens een teken dat hij zeker van zijn zaak ik.
SEAT is een van de weinige merken die daar nou net niet moeilijk over doet btw, maatje van mij heeft een Seat Ibiza FR TDI en die heeft ie gewoon binnen de garantie naar 170 pk kunnen tunen. Ding loopt hard BTW :wub alleen met 400 nm koppel zit de traction control er voor spek en bonen op, ik rij hem zoek als het bochtig word.