A ahrend Loopt hier de deur plat 9 nov 2011 #8 Mooie Astra :thumbup ,toch gelukt met de foto's zie ik,ik vind de kleur chique en de wielen staan er goed onder,jammer dat het geen 19" zijn :jerry
Mooie Astra :thumbup ,toch gelukt met de foto's zie ik,ik vind de kleur chique en de wielen staan er goed onder,jammer dat het geen 19" zijn :jerry
A ahrend Loopt hier de deur plat 9 nov 2011 #9 Mooie Astra :thumbup ,toch gelukt met de foto's zie ik,ik vind de kleur chique en de wielen staan er goed onder,jammer dat het geen 19" zijn :jerry
Mooie Astra :thumbup ,toch gelukt met de foto's zie ik,ik vind de kleur chique en de wielen staan er goed onder,jammer dat het geen 19" zijn :jerry
O opel-limbo Loopt hier de deur plat 10 nov 2011 #10 Errug mooie Astra en over de kleur hoef je je geen zorgen te maken. Greetz Roel met een I.
O opel-limbo Loopt hier de deur plat 10 nov 2011 #11 Errug mooie Astra en over de kleur hoef je je geen zorgen te maken. Greetz Roel met een I.
D dionsastra Lid 20 jan 2013 #20 Zit er ook over nadenken om een astra h 1.6 turbo tekopen Maar hoe zwaar weegt deze auto en is hij een beetje zuinig mvg dion
Zit er ook over nadenken om een astra h 1.6 turbo tekopen Maar hoe zwaar weegt deze auto en is hij een beetje zuinig mvg dion