B bladluis Post best veel 13 feb 2015 #1 Ik kon zou gouw geen topic vinden. Mijn vraag was kan ik verlaging veren van een opel astra h op een opel astra g monteren?? Ik had een setje gezien alleen weet het niet zeker. Opel astra g 2003
Ik kon zou gouw geen topic vinden. Mijn vraag was kan ik verlaging veren van een opel astra h op een opel astra g monteren?? Ik had een setje gezien alleen weet het niet zeker. Opel astra g 2003
H Haasje17 Forumbewoner 14 feb 2015 #2 Jazeker dat past, enkel moet je de toplagers van je astra G aanpassen (gat groter boren). Verder is het gewoon plug and play.
Jazeker dat past, enkel moet je de toplagers van je astra G aanpassen (gat groter boren). Verder is het gewoon plug and play.
B bladluis Post best veel 15 feb 2015 #3 Moet ik dan alle 4 de toplagers uitboren?? dan ga ik dat zekker proberen. opel astra g 2003
D dark-divx Post best veel 16 feb 2015 #4 achteraan zitten de veren apart. dus daar kan je die er gewoon tussen steken.
H Haasje17 Forumbewoner 16 feb 2015 #6 Inderdaad alleen voor hoef je alleen het gat een paar milimeter groter te boren van het veerpootlager en rubber.
Inderdaad alleen voor hoef je alleen het gat een paar milimeter groter te boren van het veerpootlager en rubber.