A Andrewtje Lid 8 okt 2011 #1 Hallo allemaal, Ik kwam dit filmpje tegen op youtube en ik vroeg me af hoe dit is gedaan en of dit in mijn astra h '04 met sport ook mogelijk is ? Hoop dat iemand mij een antwoord kan geven, alvast bedankt ! [youtube:3m0bh4zb]
Hallo allemaal, Ik kwam dit filmpje tegen op youtube en ik vroeg me af hoe dit is gedaan en of dit in mijn astra h '04 met sport ook mogelijk is ? Hoop dat iemand mij een antwoord kan geven, alvast bedankt ! [youtube:3m0bh4zb]
A Andrewtje Lid 8 okt 2011 #4 @benoben wrote:Hey Andrewtje, Je bent de link precies vergeten Ja idd haha wat stom van me , ik heb hem er bij gezet !
@benoben wrote:Hey Andrewtje, Je bent de link precies vergeten Ja idd haha wat stom van me , ik heb hem er bij gezet !
J Juffer1 Hoort bij de inboedel 10 okt 2011 #5 Even Ledman van AstraFriendsBelgium benaderen via hun of onze site, die kan je dat zo vertellen.
A Andrewtje Lid 8 okt 2011 #6 @benoben wrote:Hey Andrewtje, Je bent de link precies vergeten Ja idd haha wat stom van me , ik heb hem er bij gezet !
@benoben wrote:Hey Andrewtje, Je bent de link precies vergeten Ja idd haha wat stom van me , ik heb hem er bij gezet !
K kwalihavome Komt weleens kijken 11 okt 2011 #7 zou je het dan hier kunnen delen? Ik ben er ook wel erg benieuwd naar! :kewlpics
J Juffer1 Hoort bij de inboedel 10 okt 2011 #8 Even Ledman van AstraFriendsBelgium benaderen via hun of onze site, die kan je dat zo vertellen.
K kwalihavome Komt weleens kijken 11 okt 2011 #9 zou je het dan hier kunnen delen? Ik ben er ook wel erg benieuwd naar! :kewlpics