J jsgsi Post best veel 27 aug 2011 #1 Mijn vader heeft een Astra G maar de stoelen vind hij erg slecht. Nu kan ik aan een mooi set stoelen komen voor een Astra H maar past dit? Of is er wat anders kwa stoelen wat past en een beetje goed zit?
Mijn vader heeft een Astra G maar de stoelen vind hij erg slecht. Nu kan ik aan een mooi set stoelen komen voor een Astra H maar past dit? Of is er wat anders kwa stoelen wat past en een beetje goed zit?
R robert_corsa Hoort bij de inboedel 27 aug 2011 #2 stoelen en achterbank past er zo in, zonder aanpassingen. een club lid van ons rijd er mee rond in zijn 5 deurs astra
stoelen en achterbank past er zo in, zonder aanpassingen. een club lid van ons rijd er mee rond in zijn 5 deurs astra
R robert_corsa Hoort bij de inboedel 27 aug 2011 #3 stoelen en achterbank past er zo in, zonder aanpassingen. een club lid van ons rijd er mee rond in zijn 5 deurs astra
stoelen en achterbank past er zo in, zonder aanpassingen. een club lid van ons rijd er mee rond in zijn 5 deurs astra
J jsgsi Post best veel 27 aug 2011 #4 Top bedankt voor de tip. Dan ga ik even stoelen / interieur van een astra H zoeken.
J jsgsi Post best veel 27 aug 2011 #5 Top bedankt voor de tip. Dan ga ik even stoelen / interieur van een astra H zoeken.