astra h station egr probleem

hallo, ik ben nieuw op forum's dus mijn verontschuldiging voor beginners fouten.

een tijd terug ben ik in pan gevallen met mijn auto, tijdens het rijden op autostrade is er een ratelend geluid opgekomen en een later gevolg dat de motor uitviel en niet meer wou starten.

na een maand bij de garage en onduidelijk "gelul" ben ik zelf gaan zoeken en op het volgende uitgekomen

de buis die van de motor uitlaat terug naar de egr klep ging was over en egr zat ook wat verstopt

8994_10203617183885306_3012655545292040356_n.jpg


10888477_10203615258237166_2363673636737900406_n.jpg


de buis die over is heeft zware schade gedaan aan kabels die naar de boven kant motor gaan

10906035_10203615184955334_4130475457270328039_n.jpg


nu weet ik niet echt wat doen met de egr, afdoppen (in en uit kant) of wisselstuk halen (onderdeel nummer ?)



heeft iemand hier een idee over ?
 
Geen idee wat voor motor je hebt, maar bij mijn astra H is bijvoorbeeld de egr niet afte sluiten of uit te programmeren.

En met de bedrading ben je nog wel even bezig dat weer netjes te maken.
 
Motor is een 1.9cdti 88kw uit 2005 diesel uiteraard

Motor type is z19tdh

En wat ge kabels betreft zo niet zo een probleem zijn om te maken
 
Terug
Naar boven