H Hier_boe Komt weleens kijken 3 aug 2011 #21 Je kan dit ook even testen met je reserve sleutel...of zeg ik nu iets geks?
R Raynbow6 Komt weleens kijken 3 aug 2011 #22 Even naar de dealer. Daar is inderdaad een software update voor. Heb hetzelfde gehad.
R Raynbow6 Komt weleens kijken 3 aug 2011 #23 Even naar de dealer. Daar is inderdaad een software update voor. Heb hetzelfde gehad.
P Pastra Loopt hier de deur plat 3 aug 2011 #24 Er zijn toch ook modificaties geweest op de CIM? Dat kun je altijd nog even proberen voor te leggen bij de dealer. Mocht dat namelijk zo zijn dan wordt het kosteloos verholpen zover ik weet! Succes! Gr. Pastra
Er zijn toch ook modificaties geweest op de CIM? Dat kun je altijd nog even proberen voor te leggen bij de dealer. Mocht dat namelijk zo zijn dan wordt het kosteloos verholpen zover ik weet! Succes! Gr. Pastra
P Pastra Loopt hier de deur plat 3 aug 2011 #25 Er zijn toch ook modificaties geweest op de CIM? Dat kun je altijd nog even proberen voor te leggen bij de dealer. Mocht dat namelijk zo zijn dan wordt het kosteloos verholpen zover ik weet! Succes! Gr. Pastra
Er zijn toch ook modificaties geweest op de CIM? Dat kun je altijd nog even proberen voor te leggen bij de dealer. Mocht dat namelijk zo zijn dan wordt het kosteloos verholpen zover ik weet! Succes! Gr. Pastra