Astra h standaar stuur vs opc stuur

Shane_Astra_g

Post vaak
Beste forumleden.

Ik ben niet zo bekend met de astra h wat betreft interieur. Maar Is de opc stuur van de astra h anders kwa vorm dan de standaard versie? Of anders gezegd welke verschillende sturen zijn er bij de astra h

Opc stuur is dikker.

Ik werk zelf in Rotterdam en heb een opc stuur in mijn station zitten. Je mag altijd is vergelijken hoor ;)

Ik zag net op een andere topic dat de standaard stuur dunner is ja. Waarschijnlijk is de gtc stuur het zelfde alleen zonder de opc kapjes e.d.

Vorm is rond.....

De sturen zijn verder qua stuurbediening en onderste kapje gelijk, alleen staat er bij de OPC, OPC in. En wat MattK zegt, het OPC stuur is dikker.

Die uit je link is qua uitstraling hetzelfde als van een OPC stuur, met het geperforeerde leer. Ze zijn er namelijk ook zonder geperforeerd leer op het stuur en er is een kunststof (plastic-achtig) stuur.

Dit is een OPC stuur, die is nog iets dikker (en zachter) dan het stuur uit jou link:

2n1b43k.jpg

Dit is het kunststof stuur:

211m3gp.jpg

Deze leer zonder geperforeerd leer:

1058m6h.jpg

Deze is leer met geperforeerd leer (deze is dus net iets dunner en harder dan het OPC stuur):

DSCF8128.jpg

Klopt dat is het gtc stuur, maar als je er een opc kapje opzet denk ik dat vrijwel niemand het verschil ziet.

de verkoper zet erbij dat het ook in een vectra past, dat klopt, maar andersom niet, mocht je er een tegenkomen van een vectra dan past het niet zo maar in de astra, dan moet je een gat groter maken

Terug
Naar boven