Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@dissie wrote:@suurtje wrote:Ja dat is waar ja ik ga nu op zoek naar een cd70 voor de astra en laat het voorlopig bij me GID of ik moet een mooi setje tegenkomen uiteraard want heb me zendai v41 eruit gehaald.
Waarom heb je de v41 er uit gehaald? En wat doe je er mee?
Ik heb de V41 eruit gehaald omdat ik naar CD70/DVD90 wil met CID uiteindelijk Hij is inmiddels al verkocht maar had vorige week een defecte bobine en me auto moest gekeurd worden en een grote beurt dus ik wacht er voorlopig nog even mee haha
@dissie wrote:@suurtje wrote:Ja dat is waar ja ik ga nu op zoek naar een cd70 voor de astra en laat het voorlopig bij me GID of ik moet een mooi setje tegenkomen uiteraard want heb me zendai v41 eruit gehaald.
Waarom heb je de v41 er uit gehaald? En wat doe je er mee?
Ik heb de V41 eruit gehaald omdat ik naar CD70/DVD90 wil met CID uiteindelijk Hij is inmiddels al verkocht maar had vorige week een defecte bobine en me auto moest gekeurd worden en een grote beurt dus ik wacht er voorlopig nog even mee haha
Ja dat is wel zo ja. Maar voor navigatie gebruikte ik de laatste tijd me telefoon die vind ik iets fijner en gebruikete van de zendai alleen maar de radiofunctie dus vond het ook een beetje zonde
@Zdenek wrote:Ik zit te denken om een K&N 57i open filterkitje op mijn Astra Twintop 1.8 te zetten, schijnbaar betere gasrespons en ook iets zuiniger? Rest blijft standaard. Wat vinden jullie, heeft het zin of is het dikke onzin? Of kan ik beter voor een andere inlegfilter gaan?
Scheelt wel iets, merk zelf een betere gasresponse maar qua verbruik doet het weinig extra's.
Qua vermogen scheelt het bij mijn Z16XEP een pk of 2 en 3 / 4 Nm ten opzichte van het standaard filter (gemeten op de bank bij UT).
Ja dat is wel zo ja. Maar voor navigatie gebruikte ik de laatste tijd me telefoon die vind ik iets fijner en gebruikete van de zendai alleen maar de radiofunctie dus vond het ook een beetje zonde