Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik dacht dat als je een cd70 inbouwt je automatisch de mappen krijgt, zo niet kan je dat altijd nog laten progammeren d.m.v de tech 2 (op-com werkt niet)
Ik heb een vraagje tussendoor kon het niet echt goed op het forum vinden maar ik heb nu cd30 mp3 en wil naar een cd70 navi toe ik heb zelf een GID scherm moet ik deze ook nog aan laten passen of werkt de cd70 gelijk als ik deze aansluit en aanmeld?
Je hebt idd geen kaartweergave zoals bij CID maar die komt er later in dan Maar vroeg me af of ik dan ook verschillende mappen heb in me scherm of niet
Ik dacht dat als je een cd70 inbouwt je automatisch de mappen krijgt, zo niet kan je dat altijd nog laten progammeren d.m.v de tech 2 (op-com werkt niet)
Kan met de opcom, als je bijvoorbeeld aangeeft dat de uphp4 (of hoe heet dat kreng voor de telefoon ook alweer) inzit dan schakelt het vanzelf over naar mappen.
Kan met de opcom, als je bijvoorbeeld aangeeft dat de uphp4 (of hoe heet dat kreng voor de telefoon ook alweer) inzit dan schakelt het vanzelf over naar mappen.
Ja dat is waar ja ik ga nu op zoek naar een cd70 voor de astra en laat het voorlopig bij me GID of ik moet een mooi setje tegenkomen uiteraard want heb me zendai v41 eruit gehaald.