B brahim Lid 22 feb 2014 #1 hallo beste leden , lotgenoten, ik heb een vraag , ik wil mijn achterlampen de originele vervangen voor de achterlampen van het facelift model ( bouwjaar 2007+) kan dit gewoon zomaar???? alvast dank voor jullie hulp?
hallo beste leden , lotgenoten, ik heb een vraag , ik wil mijn achterlampen de originele vervangen voor de achterlampen van het facelift model ( bouwjaar 2007+) kan dit gewoon zomaar???? alvast dank voor jullie hulp?
Opeltje17 Forumbewoner 22 feb 2014 #2 Ja kan gewoon let wel op dat je de goede pakt, want die van de GTC,hatchback en station zijn niet uit te wisselen.
Ja kan gewoon let wel op dat je de goede pakt, want die van de GTC,hatchback en station zijn niet uit te wisselen.
B brahim Lid 22 feb 2014 #3 nee , ik heb een hatchback , maar het leek mij alsof die lamp van 2007+ anders was . daarom vraag ik het
nee , ik heb een hatchback , maar het leek mij alsof die lamp van 2007+ anders was . daarom vraag ik het
Opeltje17 Forumbewoner 22 feb 2014 #4 Ja klopt de unit is ook anders uit die van een 07 dat is idd een facelift die van jouw heeft nog van die melkachtige glazen. Deze kan je één op één uitwisselen, maar ik bedoelde dat je er niet één van een GTC moet pakken want die past niet.
Ja klopt de unit is ook anders uit die van een 07 dat is idd een facelift die van jouw heeft nog van die melkachtige glazen. Deze kan je één op één uitwisselen, maar ik bedoelde dat je er niet één van een GTC moet pakken want die past niet.
B brahim Lid 22 feb 2014 #5 je bedoelt ik kan de lamp er gewoon uit halen en de nieuwe facelit er direct op zetten , als het maar geen GTC is of stationwagon
je bedoelt ik kan de lamp er gewoon uit halen en de nieuwe facelit er direct op zetten , als het maar geen GTC is of stationwagon
Opeltje17 Forumbewoner 22 feb 2014 #8 Ik zeg net de 2005 en 2007 achterlichten van een HATCHBACK kun je één op één uitwisselen. En deze hebben de zelfde vorm.
Ik zeg net de 2005 en 2007 achterlichten van een HATCHBACK kun je één op één uitwisselen. En deze hebben de zelfde vorm.
B brahim Lid 22 feb 2014 #9 oke , sorry dat ik misschien raar overkom maar wil het zeker weten want kan ze namelijk niet terugbrengen.
oke , sorry dat ik misschien raar overkom maar wil het zeker weten want kan ze namelijk niet terugbrengen.
H Haasje17 Forumbewoner 22 feb 2014 #10 Als ze niet dezelfde vorm hebben heb je dus een van een hatch met gtc gewisseld of andersom.
Opeltje17 Forumbewoner 22 feb 2014 #11 Idd die van de GTC zijn net wat scherper dus daar moet je goed opletten.
B brahim Lid 22 feb 2014 #12 oke ik zal dan gewoon die van een hatchback nemen , die komen van astra uit 2008 af
B brahim Lid 24 feb 2014 #14 hallo, nu zegt iemand van gmtuningparts, "dan moet je ook de fittingen vervangen" wat bedoelen ze hiermee?>?
hallo, nu zegt iemand van gmtuningparts, "dan moet je ook de fittingen vervangen" wat bedoelen ze hiermee?>?
N Nick-GSI Hoort bij de inboedel 24 feb 2014 #15 fittingen daar zitten de lampjes op die klik je in de unit