Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Echt heel sneu dat zo iets moet gebeuren. Ze snappen heel niet hoeveel zo'n auto voor iemand kan betekenen, want als ik het zo zie is het niet zomaar een auto. Een prachtige gsi gewoon:thumbup Hoop dat die snel terug gevonden word. Maar als die op een trailer mee genomen is zie ik het toch somber in helaas. Die zal al wel heel ver weg zijn.
Echt heel sneu dat zo iets moet gebeuren. Ze snappen heel niet hoeveel zo'n auto voor iemand kan betekenen, want als ik het zo zie is het niet zomaar een auto. Een prachtige gsi gewoon:thumbup
Dank je. Ik houd er niet van om op te scheppen, maar dit was echt serieus een van de mooiste Astra GSi's van NL. En dat ZONDER dat hij gerestaureerd in welke vorm dan ook.
Auto was ook meer dan transport. Zat enorm veel sentimentele waarde aan en dat is in een klap helemaal weg. Elke keer als ik het iemand vertel, lopen de tranen nog over mijn wangen