G ghospel Komt weleens kijken 8 jan 2013 #1 Past een sportdemper van een Astra G coupe 1.8 op mijn Asta G hatchback coupe 1.6 8v? Word dat plug and play of aanpassingen? Graag hoor ik van jullie
Past een sportdemper van een Astra G coupe 1.8 op mijn Asta G hatchback coupe 1.6 8v? Word dat plug and play of aanpassingen? Graag hoor ik van jullie
B Baas J. Hoort bij de inboedel 8 jan 2013 #2 Wat is een hatchback coupe?? Bedoel je geen Sedan? Van een echte coupe op een hatchback past iig niet zonder aanpassingen.
Wat is een hatchback coupe?? Bedoel je geen Sedan? Van een echte coupe op een hatchback past iig niet zonder aanpassingen.
G ghospel Komt weleens kijken 8 jan 2013 #3 Ja ik heb een kleine model coupe weet niet hoe ze dat noemen. Maar de uitlaat komt van een lange coupe. Wat moet ik aanpassen? Gr
Ja ik heb een kleine model coupe weet niet hoe ze dat noemen. Maar de uitlaat komt van een lange coupe. Wat moet ik aanpassen? Gr
O okkie-001 Komt hier geregeld 8 jan 2013 #4 welke heb je ? deze 3 en 5 deurs zij hetzelfde astra g hatchback of deze astra g sedan of deze astra g coupe michel
welke heb je ? deze 3 en 5 deurs zij hetzelfde astra g hatchback of deze astra g sedan of deze astra g coupe michel
G ghospel Komt weleens kijken 8 jan 2013 #5 Ik heb de eerste maar dan 2 deurs en de uitlaat is afkomstig van de laatse.
O okkie-001 Komt hier geregeld 8 jan 2013 #6 oke ik meende dat het niet paste maar weet het niet zekker en de klep reken je ook mee dus heb je een 3 deurs michel
oke ik meende dat het niet paste maar weet het niet zekker en de klep reken je ook mee dus heb je een 3 deurs michel
O okkie-001 Komt hier geregeld 8 jan 2013 #8 @Astra16VClub wrote:Ik wist niet eens dat er een 3 deurs sedan bestond? haha dat is een hatchback kijk ander eens op http://www.vwe.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; en vul dan rechts je kenteken in en kijk even bij Eigenschappen michel
@Astra16VClub wrote:Ik wist niet eens dat er een 3 deurs sedan bestond? haha dat is een hatchback kijk ander eens op http://www.vwe.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; en vul dan rechts je kenteken in en kijk even bij Eigenschappen michel