Astra G station OPC

Okay, heel begrijpelijk. Hopelijk volgend jaar dan een mooie G OPC Caravan op de Brabantmeeting. :thumb

@Tommy666 wrote:Super mooie station :wub :thumbup .

Die stickers zijn ook te krijgen bij de dealer. Zitten er standaard al op namelijk.

Vandaag bij de dealer geweest en ze zeide reken maar snel dat het tegen de 300 euro kost.

@Maurice89 wrote:@Tommy666 wrote:Super mooie station :wub :thumbup .

Die stickers zijn ook te krijgen bij de dealer. Zitten er standaard al op namelijk.

Vandaag bij de dealer geweest en ze zeide reken maar snel dat het tegen de 300 euro kost.

Ik heb het even opgezocht. Ik had destijds maar 1 nodig voor de B-stijl. Kostte toen 23 euro.

Maar als je ze allemaal wilt ben je natuurlijk meer kwijt. 4 stuks voor de B stijl en op je foto te zien zit er achteraan zo te zien ook nog eentje.

Dan loopt het natuurlijk al op.

Ik denk er nog even over na Hoe en wat ik er mee doe.

De voorruit is al onderweg dus het begin is er al :angel

Er staat toch alleen maar een Carbon printje op de sticker ?

Deze kun je ook wel bij een stickerboer laten maken lijkt me .

Mooie opc! Ik zou bij een station de dakrails verwijderen, zelfde als de blauwe met de 19 inch snowflakes. Staat super mooi.

Dat wil ik in de toekomst denk ik ook wel gaan doen met die stickers :thumb

En die rails wil ik er ook af hebben :angel maar ben nog niks tegen gekomen dat ik ze kan vervangen voor zo'n lange dak strip.

Ja met een beste hoge prijs de mijne mag voor heel wat minder weg :jerry

Maar 1 duitser op sevenum met bbs? Was ik dat niet?

Haha hopelijk binnenkort op 19 inch snowflakes :angel De velgen komen onder de calibra met cliff bumper :wub

Auto heeft inmiddels 293 pk en 460nm koppe :wub

Heb je nog meer foto's met deze velgen?

Ben naar zoiets op zoek voor mijn opc break (vind ze alleen nergens :-))

Staan genoeg bbsjes te koop kost je wel minimaal 500 euro of meer.

5x112 bbs zoeken op marktplaats of kapaza

5x112 wel maar wil niet met springbouten gaan werken.

Mocht je ooit platte dakrails steken dan moet je wel paar gaten dichtsmeren. Platte zijn volledig geklikt, de andere deels met clips en vijzen.

Hmm ok bedankt voor de tip :thumb Ja ik twijfel nog vind 250a300 veel voor 2 daklijstjes :puke En me calibra is me hobby auto dus kost ook al veel geld

Is veel geld maar iooh zo mooi. Goedkoopste dat ik heb gevonden is original car parts (in België zijn ze een pak duurder)

Ik heb er geen spijt van (de opc is gelukkig nu wel mijn enige "hobby" auto)

Hopelijk vind ik het iets goedkoper, en hopelijk is me update met nieuwe wielen er snel :thumb daarna kijk ik weer verder.

Terug
Naar boven