Astra g sport toen en nu

dat ziet er goed uit, en je was er mooi op tijd bij

veel succes met t restylen van je astra en ik hou t topic in de gaten

gr bert

hoi,

bedankt, ik vind het zelf ook heel netjes gedaan. Mijn toekomst plannen zijn:

Verlagen 40/30mm

Stootstrips spuiten

Andere koplampen

Andere Achterlampen

Coupe velgen?? iemand misschien een foto van een hatchback met 16inch astra coupe velgen?

Coming home module instaleren.

Ruiten laten sluiten m.b.v. deurvergrendeling

..??

..??

Tips zijn welkom!! heb nog niemand iets horen zeggen:P Of kijken jullie alleen maar plaatjes :hmmz :sleeping Ik ben geen grote veranderingen van plan zoals kofferklep cleanen en die dingen maar gewoon puur delen vervangen die vervangen kunnen worden :D

Had meteen bij deze meneer gevraagd wat het zou kosten om je stoot lijsten te laten spuiten. :thumb

ja, ik had die vraag ook gesteld aan hem. hij noemde geen prijs, maar hij zei wel dat ik het beter zelf kan spuiten. zodat ik een hoop geld bespaar.:D

Even kijken wanneer ik tijd heb dan probeer ik het zelf te spuiten:D hou wel van een uitdaging.

Heb trouwens ook een ander vraag. Wanneer ik mijn achterruit verwarming of airco aanzet gaat soms het stationaire toerental naar beneden omhoog. Constant zo door. De auto valt niet uit ofzo. maar schommelt telkens in toerental. Doe ik de airco of achterruit verwarming uit dan stopt het weer. iemand enig idee wat dit kan zijn

Airco is normaal als je hem aan doet en hij gaat lager in toeren

Bij de achterraam is dat ook zo

Eventueel je accu vervangen deze kan zwak zijn

Ps van die wielkast is dat stukje opgevuld met plamuur of stukje ingelast ?

Ze hebben bij mijn vorige auto namelijk met plamuur gedaan en het kwam de eerste jaar gewoon weer terug

Als je roest echt weg wilt krijgen zul je een stukje nieuwe plaatwerk in moeten lassen

Uit ervaaring is dit 30 cen om de roest heen dan weet je echt zeker dat het weg blijft mits het goed gedaan is hoop natuurlijk dat het voor jou weg blijft...

Hoi,

Bedankt voor je reactie, gelukkig is het niks ergs dan. Zal de accu wel even in de gaten houden.

De wielkast is met plamuurgedaan. Roest is ingespoten met brunox. Meneer gaf ook aan dat het geen garantie is dat roest wegblijft, omdat roest diep in het staal zit. Gelukkig ben ik er op tijd bij, zodat de kans kleiner is dat het terugkomt. Als het een paar jaar wegblijft ben ik tevreden.

Terug
Naar boven