Astra G raar probleem..!!

dan zou je ECU achter de accu moeten zitten ( voor zover ik kan vinden op google van diverse motorruimtes van een astra G 1.6 8v)

maar ik denk overigens niet dat die storing daardoor komt maar zeg nooit nooit.. dus het kan wel maar ik denk het niet...

waar zitten de balastkits gemonteerd??

ik denk eerder wat ik eerder aangeven heb dat de voeding anders moet

kan storing op leveren... misschien dat je je balast kit aan de chssis balken vast kan maken achter de bumper.. ( ruimte tussen de plastic wielkuipen en voorbumper )

de kabel is denk ik lang genoeg voor die locatie en dan hangt alles weg van je ECU

Ik weet overgens niet of je de kit nieuw gekocht hebt.. Anders de balast kits omruilen voor canbus balastkits.. Kijken of dat een verschil maakt... Dit is vaak ook bij halogeen lampen wisselen met LED lampen.. Dan is de weerstand anders ( minder)

@Haasje17 wrote:Astra g heeft geen canbus. Enkel mischien lichtcontrol.

Zou de topicstarter dan de voeding van zijn xenon rechtstreeks van de accu kunnen doen zoals ik eerder al van een ander astra g en xenon topic gehaalt heb??

Ik heb zojuist de ballast met de kabels rechts langs het voorscherm late lope en boven in dat lege hoekje gepkaats naast de schotel van de veerpoot had k nog een kleibe ruimte over en past precies erin, nu ligt alles wat meer van de ecu af..

Ik heb nooit een melding gehad alleen mm is aangegaan en liep nog maar op 2 cilinders zelfs toen we de hele set uit de auto hadde gehaald bleef mm en slecht lopende motor dus heb me ecu al 1 keer compleet gesloopt zit nu een andere in met andere chip en contactring dus ik heb geen idee waaraan ik kan zien of het beter is merk het alleen als me ecu weer na de knoppe gaat maar daar zit ik niet op te wachtte..

een keer zakhooiTM een PM sturen.. die is van de Ecu's.. die kan jou daarmee veel beter helpen en uitleg geven..

ook als je ECU kapot is kun je bij hem terecht

Hmmm intressant probleem.

Xenon stuurt nog wel eens een vervelende puls over de 12v of massa heen, hier kunnen ECU's over het algemeen niet al te goed tegen.

Aansluiten van Xenon op de accu is goed idee, deze vangt dan de klap op.

Ik zal een test doen van de week met de scoop of ik deze piek ook kan zien in mijn auto.

Mag ik ook misschien weten waar je een beetje woont ?

Buitenste 2 bougies kregen geen stroom meer hebbe de boigie kabels op het blok gehoude vonkte niet en tijdens lope buiyenste 2 uit het blok getrokken en auto bleef hetzelfde lopen

Terug
Naar boven