Astra G motorkap ontgrendelt niet meer

Baas J.

Hoort bij de inboedel
Zojuist andere kap op de astra g gezet.



Gooi ik m dicht en probeer ik m te openen, hoor ik een zacht klikje als ik het hendeltje beweeg maar de kap komt niet genoeg omhoog om te openen.



Ook kan ik er nu niet meer bij om af te stellen.



Wat nu? :S
 
Kan die er dan niet beetje scheef op zitten?



Bij een calibra is het zo dat er bijv iemand aan de hendel moet trekke en dan iemand op de moterkap moet duwe.
 
mijnes gaat ook altijd wel wat lastig, helpt et niet om het hendeltje naar rechts te drukken en dan te trekken?
 
Kan die er dan niet beetje scheef op zitten?



Bij een calibra is het zo dat er bijv iemand aan de hendel moet trekke en dan iemand op de moterkap moet duwe.
 
Heb ik laatst ook gehad, Toen heb ik iemand de voorzichtig latten trekken de ander aan het hendeldtje todat de kap een paar cm omhoog is. Vervolgens, heb ik mijn bumper erafgehaald. Toen zag ik dat de veer niet goed zat en kon ik deze met een schroefendraaier verdraaien. Vervolgens kap dichtgedrukt en weer aan het hendeltje en ging deze weer zoals gewoonlijk open.
 
mijnes gaat ook altijd wel wat lastig, helpt et niet om het hendeltje naar rechts te drukken en dan te trekken?
 
Boel af en toe is lekker in het vet zetten (pieletje wat in de slotplaat valt, en het veertje dat m vergrendeld).



Werkt bij mij altijd prima als de motorkap niet lekker meer gaat..



Zorg wel dat de motorkap er GOED op ligt.

Vaak als een auto een tikkie op de neus gehad heeft wil de kap vaan ook niet lekker meer open.



Bij afstellen slot, pieletje eerst verder uit draaien en dan steeds een stukkie verder indraaien tot ie mooi sluit en opent.













Willem
 
Heb ik laatst ook gehad, Toen heb ik iemand de voorzichtig latten trekken de ander aan het hendeldtje todat de kap een paar cm omhoog is. Vervolgens, heb ik mijn bumper erafgehaald. Toen zag ik dat de veer niet goed zat en kon ik deze met een schroefendraaier verdraaien. Vervolgens kap dichtgedrukt en weer aan het hendeltje en ging deze weer zoals gewoonlijk open.
 
Boel af en toe is lekker in het vet zetten (pieletje wat in de slotplaat valt, en het veertje dat m vergrendeld).



Werkt bij mij altijd prima als de motorkap niet lekker meer gaat..



Zorg wel dat de motorkap er GOED op ligt.

Vaak als een auto een tikkie op de neus gehad heeft wil de kap vaan ook niet lekker meer open.



Bij afstellen slot, pieletje eerst verder uit draaien en dan steeds een stukkie verder indraaien tot ie mooi sluit en opent.













Willem
 
Terug
Naar boven