Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Kan het mm lampje gaan branden door een drl module . Motorisch merk ik niks van storing of slecht lopen .hij brand vaak sinds ik drl heb aangesloten aan de constant geschakelde draad van me brandstof pomp relai
Heb jij een z motor? Want dan is het niet zomaar een geschakelde + die word namlijk dan aangestuurd door de ecu en niet vanaf contact.
Er ligt voor je relaibox onder de kap een stekker daarin zit 1 zwarte draad dit is ook geschakelde + rechtstreeks vanaf contact (in de grote stekker) de drie poligestekker niet gebruiken is van de stuurpomp.
Dan zit er een soort ronde stekker ( voor je relaikast onder de kap) hiervoor vind je een vierkante grijze stekker hierin zit 1 zwarte draad dat is geschakelde +
dat is dat ding met dat bruine ding in midden waar aan 2 kanten zwarte kap aan zit dan moet ik de rechtse hebben zeker daar zag ik een zwarte draad lopen wat dikkere