B bladluis Post best veel 19 jun 2014 #1 heeft iemand nog een stoelverwarmings knop liggen 2 voor een astra g? En toevalling leder interieur of kan iemand mij vertellen waar dit tehalen valt. opel astra g 2003
heeft iemand nog een stoelverwarmings knop liggen 2 voor een astra g? En toevalling leder interieur of kan iemand mij vertellen waar dit tehalen valt. opel astra g 2003
S Silence Post best veel 19 jun 2014 #2 Voor een schakelaar zou je op de sloop kunnen zoeken maar er zijn niet veel astra's met leder interieur op de sloop maar het is het proberen waard. Voor een compleet leder interieur zou je marktplaats of de verkoophoek van het forum in de gaten kunnen houden.
Voor een schakelaar zou je op de sloop kunnen zoeken maar er zijn niet veel astra's met leder interieur op de sloop maar het is het proberen waard. Voor een compleet leder interieur zou je marktplaats of de verkoophoek van het forum in de gaten kunnen houden.
M marijnl1988 Loopt hier de deur plat 20 jun 2014 #3 Knopjes kun je nieuw krijgen 2ehands moeilijk te vinden Of goed marktplaats of ebay in duitsland in de gaten houden knopjes kosten nieuw uit me hoofd 45 euro. 2ehandse voor 2 liggen gemiddeld rond de 30 euro
Knopjes kun je nieuw krijgen 2ehands moeilijk te vinden Of goed marktplaats of ebay in duitsland in de gaten houden knopjes kosten nieuw uit me hoofd 45 euro. 2ehandse voor 2 liggen gemiddeld rond de 30 euro
M marijnl1988 Loopt hier de deur plat 20 jun 2014 #4 Maar als ik jou was zou ik eerst eens info opdoen waar bedrading lopen en tot waar en wat je zelf moet trekken zoals je vroeg in vorige topic besef dat het een grote klus is...
Maar als ik jou was zou ik eerst eens info opdoen waar bedrading lopen en tot waar en wat je zelf moet trekken zoals je vroeg in vorige topic besef dat het een grote klus is...
B bladluis Post best veel 17 aug 2014 #5 het is idd een grote klus voorbereiding ligt er al maar het is namelijk een heel werk opel astra 2003
het is idd een grote klus voorbereiding ligt er al maar het is namelijk een heel werk opel astra 2003