P pc1t Lid 2 aug 2011 #1 Wie kan mij vertellen waar ik de Krukassensor van mijn Opel Astra Z17DTL kan vinden. En kan ik daar van boven of van onderen bij?
Wie kan mij vertellen waar ik de Krukassensor van mijn Opel Astra Z17DTL kan vinden. En kan ik daar van boven of van onderen bij?
B Baas J. Hoort bij de inboedel 4 aug 2011 #4 Waarschijnlijk links voor op het blok.. zou t vanaaf even op moeten zoeken.
B Baas J. Hoort bij de inboedel 4 aug 2011 #5 Waarschijnlijk links voor op het blok.. zou t vanaaf even op moeten zoeken.
P pc1t Lid 4 aug 2011 #10 Oke bedankt. Ik zal even kijken hoe ik dit moet lezen, en uitzoeken welke sensor het is.
P pc1t Lid 4 aug 2011 #11 Oke bedankt. Ik zal even kijken hoe ik dit moet lezen, en uitzoeken welke sensor het is.
B Baas J. Hoort bij de inboedel 4 aug 2011 #12 Degene die blauw is, en zit dus links voor op je blok zoals ik al dacht.
B Baas J. Hoort bij de inboedel 4 aug 2011 #13 Degene die blauw is, en zit dus links voor op je blok zoals ik al dacht.
P pc1t Lid 5 aug 2011 #14 Vanavond de nieuwe sensor er in gezet. De komende week testen. Hoop dat het probleem opgelost is. Bedankt voor alle info.
Vanavond de nieuwe sensor er in gezet. De komende week testen. Hoop dat het probleem opgelost is. Bedankt voor alle info.
P pc1t Lid 5 aug 2011 #15 Vanavond de nieuwe sensor er in gezet. De komende week testen. Hoop dat het probleem opgelost is. Bedankt voor alle info.
Vanavond de nieuwe sensor er in gezet. De komende week testen. Hoop dat het probleem opgelost is. Bedankt voor alle info.