Ow, nou zie ik het ja! Zat even verkeerd te kijken op de bovenste foto.
Goh, das toch wel een flinke hap. Dat moet ook wel een productiefout zijn gweest, anders kan zoiets niet zomaar gebeuren.
Het lijkt me sterk dat dit puur door de impact van je ongeluk is geweest, tenzij er iets is losgeraakt en een flinke ruk aan die multiriem heeft gegeven of tussen de riem en poelie door is gedraaid.