Okay. Dan lijkt het me niet dat het iets te maken heeft met dat ongeluk, aangezien dat al weer 2 maanden geleden was. Als er iets echt krom had gestaan toen, had het al wel eerder merkbaar geworden.
Ik denk dat ik je verder niet kan helpen, ik herken het geluid niet direct als zijnde de waterpomp o.i.d.
Als je distributieriem is vervangen, is toch waarschijnlijk de waterpomp wel meegenomen? Of wordt deze bij jouw blok door de multiriem aangedreven?