Astra G Climatronic

Update: de luchtleidingen liggen er volgens mij niet, ik zie in ieder geval geen roostertjes achteraan onder de voorste zetels...

Dan, de middenconsole, grijze stekker en zonnesensor zijn echt NERGENS te vinden, en als ik er al eentje vind, ofwel pokkeduur (85 euro voor middenpaneel dashboard??) of de man antwoordt gewoon niet...

To be continued

De middeconsole is niet goedkoop zonnesensor staat er wel op ebay. Anders ff bij de dealer. Grijze stekker zit achter bijna elke mid of cid bij opels gewoon eruitknippe op de sloop.

Vraag me af waarom middenconsole zo duur is?

De gewone vind je overal voor 5 euro ofzo?

Ok, ik zal me dan maar neerleggen bij t feit dat ik de kabels voor de grijze stekker zelf zal moeten trekken. Kan ik dan aan t kabelboompje van de mid de kabels van de clima aansolderen? Is wel andere kleur, maar goed, is niet zo'n ramp ;).

Zonnesensor op ebay? Moet ik even kijken...

Ik heb ook zelf een ECC ingebouwd wat wel een grote klus is geweest PPFFF.

Zal wat foto's plaatsen, dan kan je is zien wat een werk of het is.

Aan knippen van draden ontkom je niet aan, want je moet die grijze stekker tussen je oude draadboom solderen.

Heb net zonnesensor, grijze stekker en mddenconsole gevonden voor 100euro.

Zal die dan maar nemen, dan heb ik denk ik alles om aan de inbouw te beginnen.

Bedankt voor de foto's Blue-Dragon! Heb ik zeker wat aan :wors .

Ik was idd ook al aan het denken dat er heel wat soldeerwerk aan te pas zou komen, maar goed, zal wel lukken. Misschien komt er een How-To van als ik hem niet compleet om zeep help :).

Zou hem wel op een aparte stroomkring zetten, fuses apart aansluiten ipv in de zekeringkast lopen klieren.

Ik ga morgen de laatste onderdelen ophalen, daarna kan ik aan de ombouw beginnen.

Hoe kan ik eigenlijk testen of de zonnesensor werkt?

En ik vind op TIS schema precies niet terug dat deze moet worden verbonden met de buitentemperatuursensor? Hoeft dit niet dan? Of zie ik iets over het hoofd?

Bedankt! :wors :wors :wors

Ja, maar daar heeft de vorige eigenaar in lopen knippen...

Misschien kan ik vandaag een goede meenemen als ik de andere onderdelen ophaal.

En de buitentemp sensor? Weet iemand toevallg of en hoe deze moet aangesloten worden?

Terug
Naar boven