P paulvince Lid 24 dec 2009 #1 kan iemand mij vertellen of de schroefveren die standaard onder astra g sport verstelbaar zijn... zoja hoe... alvast bedankt...
kan iemand mij vertellen of de schroefveren die standaard onder astra g sport verstelbaar zijn... zoja hoe... alvast bedankt...
P paulvince Lid 24 dec 2009 #3 niet naar mijn zin nee... korter bij de grond is toch altijd mooier....
wim-v6 Forumbewoner 24 dec 2009 #5 dan zal je Kortere (verlagings) veren moeten aanschaffen. Let wel op, de Sport staat al lager dan de Gewone astra-G. dat houd in dat bij veel verlagings set, 20mm van de verlaging moet worden afgehaald. Tenzij verlaging tov sport uitvoering vermeld is. Willem
dan zal je Kortere (verlagings) veren moeten aanschaffen. Let wel op, de Sport staat al lager dan de Gewone astra-G. dat houd in dat bij veel verlagings set, 20mm van de verlaging moet worden afgehaald. Tenzij verlaging tov sport uitvoering vermeld is. Willem
P paulvince Lid 24 dec 2009 #6 misschien dan maar een keer een velagingssetje ja... bedankt voor de info....