M mrmonkey Loopt hier de deur plat 23 feb 2011 #21 volgens mij zitten er nu alleen stalen wielen onder :hmmz voor de rest is ie toch nog hetzelfde??
D Dolby Hoort bij de inboedel 24 feb 2011 #22 Deze astra heb ik regelmatig gezien samen met Dion maar het blijft een uniek astra met die dblias turbo erop.
Deze astra heb ik regelmatig gezien samen met Dion maar het blijft een uniek astra met die dblias turbo erop.
D Dolby Hoort bij de inboedel 24 feb 2011 #23 Deze astra heb ik regelmatig gezien samen met Dion maar het blijft een uniek astra met die dblias turbo erop.
Deze astra heb ik regelmatig gezien samen met Dion maar het blijft een uniek astra met die dblias turbo erop.
T Toestra Komt weleens kijken 24 feb 2011 #24 Volgens mij heeft deze Astra er ook zo uitgezien (zie link). Google Afbeeldingen Google Afbeeldingen. De grootste zoekmachine voor afbeeldingen op internet. www.google.nl
Volgens mij heeft deze Astra er ook zo uitgezien (zie link). Google Afbeeldingen Google Afbeeldingen. De grootste zoekmachine voor afbeeldingen op internet. www.google.nl
T Toestra Komt weleens kijken 24 feb 2011 #25 Volgens mij heeft deze Astra er ook zo uitgezien (zie link). Google Afbeeldingen Google Afbeeldingen. De grootste zoekmachine voor afbeeldingen op internet. www.google.nl
Volgens mij heeft deze Astra er ook zo uitgezien (zie link). Google Afbeeldingen Google Afbeeldingen. De grootste zoekmachine voor afbeeldingen op internet. www.google.nl