Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik heb thuis wel 2 folders, of eigenlijk meer een soort leaflet / flyers waarbij alle uitvoeringen van dat jaar erop staan naast elkaar met alle opties onder elkaar en dan bolletjes van wat op welke uitvoering zit geloof ik, incl. meerprijs voor die optie.
Is een versie van 1993 en 1994.
Maar een ander goed overzicht heb ik verder ook nooit gezien.
sorry dat ik geen antwoordt gegeven heb, je vindt me site op www.opel-archief.nl dat is een site die ik voor de leuk doe.
Wordt wel aan gewerkt maar zeer onregelmatig toevallig vandaag de kleuren en bekledingen van modeljaar 1996 toegevoegd, 97 en 93 volgen nog later deze week, of wat eerder
dat kan ik helaas. maar gelukkig ben ik een geduldig man, en heeft het ook geen haast. eerst de recentelijk verkregen woning afmaken en dan geld verzamelen voor een bakkie
Voel je vrij om mij af en toe te herinneren. Mijn geheugen is ook niet waterdicht :angel
:angel Tok Tok.....herrinering :angel
het is uiteindelijk toch een Gl geworden. '95 en maar 108 duizend km :angel en dat voor 600 euro. fijn he....dienst domeinen :angel
het gebrek van een to erenteller is wennen maar niet onoverkomelijk. ik vraag me alleen af waar opel nou precies dat "grand Lux" verstopt heeft :angel :angel :wtf
Ik zit nu pal voor de verhuizing. Dus alles in dozen enzo. Nu heb ik wel wat Opel zaken ingepakt, maar ik herinner me niet dat ik dit gezien heb. Ik vermoed dus dat het in mijn garagebox ligt bij de rest van de Opel (spullen).
Verder wel net prijsje als de auto gewoon goed en netjes is :thumb
Ik meen me trouwens te herinneren dat een GL een redelijk standaard instapmodel was en de CD en CDX waren de luxe modellen. Indien ik er naast zit, corrigeer me gerust
Ben ik ook na opzoek geweest en heb een duits autoblaadje waar opties instaan alleen van modeljaar 95 en later.
Van astra F 1991/1994 heb ik geen nuttige info kunnen vinden.
ben zelf met een astra gsi bezig met de volgende opties ( af fabriek)
* koplampsproeiers
* Mistlampen
* Schuifdak
* Alarm ( orgineel opel)
* Airbag stuur ( spaanse markt had dit niet standaard was daar een optie)
* Stoelverwarming
* achterbank met hoofdsteunen
* Airco
* Electrisch verstelbare koplampen
* electrisch verstelbare spiegels en verwarmd
* electrische ramen
Duitsland schijnen ook astra gsi`s te zijn met lederen interieur van 1991 tot 1994 nooit geen info over kunnen vinden maar van 1995 en later is het er wel.