@GSI Racer wrote:camber kun je indd niet stellen bij een F.
maar het verandert wel als je een auto verlaagd
sporing kan ook verkeerd staan, maar dat trekt de auto meestal naar 1 kant.
wd40 ertussen spuiten is maar voor tijdelijk.
dat ceramisch vet is lekker dik en spoelt er niet meteen af.
bij mij Astra heb ik dit een half jaar geleden gedaan, laatst nog eens bij gesteld en ging nog perfect los.
stuurdelen kun je best een beetje warm stoken.
niet roodgloeiend of totdat je er een gat in smelt uiteraard :thumb
dan gaat het allemaal goed los!
en als de sporing nu bijde negatief staan trekt hij niet hoor en ook niet als die positief
en camber verandert bij mijn auto.s niet kadett niet vectra niet en calibra ook niet