origineel gepost door gts power
kan niet anders zeggen dan dat je GRUWLIJK goed bezig bent!!!!:wors:wors:wors:wors:wors:wors
keep up the good work:thumbup
Dankje :thumbup Ik vind dat als je bedrijf zijnde motor ombouwen doen en een klant betaald 10/15k voor een ombouw dat ze ook niet anders mogen verwachten. Ben de laatste jaren aardig in prijs omhoog gegaan maar dat kun je ook zeker zien aan de afwerking.
Er zijn genoeg bedrijven en mensen die ombouwen, maar meestal stoppen ze er naar een paar jaar weer mee omdat de klanten niet tevreden zijn over de afwerking of technische staat van de auto. Kwaliteit kost geld, en ik ga alleen voor kwaliteit:vertag Klinkt misschien cru, maar als mensen een ombouw niet kunnen betalen bij mij doe ik hem liever niet, in het begin heb ik wel eens compromissen gesloten maar aan het einde van het verhaal ging het toch niet helemaal goed dus dan kon ik als service het weer uit zijn eigen zak gaan betalen om de auto weer goed te krijgen en dat doe ik niet meer.
Er gaat zoveel tijd in zon ombouw zitten, ja natuurlijk kun je in een week een turbo motor inbouwen en aan het draaien krijgen. Maar ik maak alles op maat zodat het gewoon perfect past en voor je het weer ben je een dag bezig met 3 beugeltjes maken en 2 slangen. Denk dat ik deze auto nu al wel 50/60 uur in zit minimaal.