D drakos Komt hier geregeld 22 dec 2011 #101 ligt aan jou (pc) denk (bij mij doen ze het ieder geval) ziet er netjes uit allemaal :wors :wors
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 22 dec 2011 #102 Dan heb jij zeker een super pc, ik krijg hier nog geeneens rode kruisjes of wat dan ook momenteel :hmmz
Dan heb jij zeker een super pc, ik krijg hier nog geeneens rode kruisjes of wat dan ook momenteel :hmmz
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 22 dec 2011 #103 Dan heb jij zeker een super pc, ik krijg hier nog geeneens rode kruisjes of wat dan ook momenteel :hmmz
Dan heb jij zeker een super pc, ik krijg hier nog geeneens rode kruisjes of wat dan ook momenteel :hmmz
O opel kadett 16v gsi Lid 7 jan 2013 #106 Deze astra turbo staat te koop op www.2dehands.be. Wel een mooie auto.
O opel kadett 16v gsi Lid 7 jan 2013 #107 Deze astra turbo staat te koop op www.2dehands.be. Wel een mooie auto.
2 2000 Hoort bij de inboedel 7 jan 2013 #108 @Noordpoolgsi wrote: Kleppendeksel coaten en distrikap en nog beetje kleingrut was ik 30 euro voor kwijt. Ik 100 :shock:
@Noordpoolgsi wrote: Kleppendeksel coaten en distrikap en nog beetje kleingrut was ik 30 euro voor kwijt. Ik 100 :shock:
2 2000 Hoort bij de inboedel 7 jan 2013 #109 @Noordpoolgsi wrote: Kleppendeksel coaten en distrikap en nog beetje kleingrut was ik 30 euro voor kwijt. Ik 100 :shock:
@Noordpoolgsi wrote: Kleppendeksel coaten en distrikap en nog beetje kleingrut was ik 30 euro voor kwijt. Ik 100 :shock:
L lefthandsideee Lid 23 aug 2013 #112 @gunni wrote:Ferm project. Blijft deze op belgisch kenteken rijden? Want officieel krijg je de motor niet op kenteken hier. Groeten xe niet op kenteken krijgen? waarom dan wel? ik rij in Belgie met een gsitje
@gunni wrote:Ferm project. Blijft deze op belgisch kenteken rijden? Want officieel krijg je de motor niet op kenteken hier. Groeten xe niet op kenteken krijgen? waarom dan wel? ik rij in Belgie met een gsitje
L lefthandsideee Lid 23 aug 2013 #113 @gunni wrote:Ferm project. Blijft deze op belgisch kenteken rijden? Want officieel krijg je de motor niet op kenteken hier. Groeten xe niet op kenteken krijgen? waarom dan wel? ik rij in Belgie met een gsitje
@gunni wrote:Ferm project. Blijft deze op belgisch kenteken rijden? Want officieel krijg je de motor niet op kenteken hier. Groeten xe niet op kenteken krijgen? waarom dan wel? ik rij in Belgie met een gsitje
G gunni Komt weleens kijken 23 aug 2013 #114 @lefthandsideee wrote:@gunni wrote:Ferm project. Blijft deze op belgisch kenteken rijden? Want officieel krijg je de motor niet op kenteken hier. Groeten xe niet op kenteken krijgen? waarom dan wel? ik rij in Belgie met een gsitje C20let in een Gsi krijg je in België niet gekeurd. Groeten
@lefthandsideee wrote:@gunni wrote:Ferm project. Blijft deze op belgisch kenteken rijden? Want officieel krijg je de motor niet op kenteken hier. Groeten xe niet op kenteken krijgen? waarom dan wel? ik rij in Belgie met een gsitje C20let in een Gsi krijg je in België niet gekeurd. Groeten
G gunni Komt weleens kijken 23 aug 2013 #115 @lefthandsideee wrote:@gunni wrote:Ferm project. Blijft deze op belgisch kenteken rijden? Want officieel krijg je de motor niet op kenteken hier. Groeten xe niet op kenteken krijgen? waarom dan wel? ik rij in Belgie met een gsitje C20let in een Gsi krijg je in België niet gekeurd. Groeten
@lefthandsideee wrote:@gunni wrote:Ferm project. Blijft deze op belgisch kenteken rijden? Want officieel krijg je de motor niet op kenteken hier. Groeten xe niet op kenteken krijgen? waarom dan wel? ik rij in Belgie met een gsitje C20let in een Gsi krijg je in België niet gekeurd. Groeten
L lefthandsideee Lid 23 aug 2013 #116 ah oke was niet helemaal mee met over welk motortype je het had.. mijn broer rijd rond met een kadettje d turbo, oldtimer hier voor zo ver er nog geen problemen mee gehad .. mvg
ah oke was niet helemaal mee met over welk motortype je het had.. mijn broer rijd rond met een kadettje d turbo, oldtimer hier voor zo ver er nog geen problemen mee gehad .. mvg
L lefthandsideee Lid 23 aug 2013 #117 ah oke was niet helemaal mee met over welk motortype je het had.. mijn broer rijd rond met een kadettje d turbo, oldtimer hier voor zo ver er nog geen problemen mee gehad .. mvg
ah oke was niet helemaal mee met over welk motortype je het had.. mijn broer rijd rond met een kadettje d turbo, oldtimer hier voor zo ver er nog geen problemen mee gehad .. mvg