T testdrive Komt hier geregeld 21 dec 2010 #21 hier zit toch een duidelijk verschil in met de plaats waar de 90 graden staat maar goed als hij het altij wel goed heeft gedaan is dat het niet
hier zit toch een duidelijk verschil in met de plaats waar de 90 graden staat maar goed als hij het altij wel goed heeft gedaan is dat het niet
wim-v6 Forumbewoner 21 dec 2010 #22 die laatste klopt dan niet inderdaad dat moge duidelijk zijn, mooie duidelijke uitleg volgens origineel: blauw is vanaf een graad of 60 tot 70 halverwege blauw en 90 is de 80 graden tussen 90 en 100 zit natuurlijk 95graden als ie het rood in gaat lopen is 110graden/ Willem
die laatste klopt dan niet inderdaad dat moge duidelijk zijn, mooie duidelijke uitleg volgens origineel: blauw is vanaf een graad of 60 tot 70 halverwege blauw en 90 is de 80 graden tussen 90 en 100 zit natuurlijk 95graden als ie het rood in gaat lopen is 110graden/ Willem
wim-v6 Forumbewoner 21 dec 2010 #23 die laatste klopt dan niet inderdaad dat moge duidelijk zijn, mooie duidelijke uitleg volgens origineel: blauw is vanaf een graad of 60 tot 70 halverwege blauw en 90 is de 80 graden tussen 90 en 100 zit natuurlijk 95graden als ie het rood in gaat lopen is 110graden/ Willem
die laatste klopt dan niet inderdaad dat moge duidelijk zijn, mooie duidelijke uitleg volgens origineel: blauw is vanaf een graad of 60 tot 70 halverwege blauw en 90 is de 80 graden tussen 90 en 100 zit natuurlijk 95graden als ie het rood in gaat lopen is 110graden/ Willem
K KadAstra-EF Forumbewoner 21 dec 2010 #24 [rquote=1821078&tid=138577&author=testdrive] hier zit toch een duidelijk verschil in met de plaats waar de 90 graden staat maar goed als hij het altij wel goed heeft gedaan is dat het niet[/rquote] Dat wist ik niet dat er 2 verschillende schaalverdelingen bestaan mbt de temperatuur. Wel een hoge km-stand bij het ene dashbord. Rijd die auto nog ?? (off topic) Groet, Rik
[rquote=1821078&tid=138577&author=testdrive] hier zit toch een duidelijk verschil in met de plaats waar de 90 graden staat maar goed als hij het altij wel goed heeft gedaan is dat het niet[/rquote] Dat wist ik niet dat er 2 verschillende schaalverdelingen bestaan mbt de temperatuur. Wel een hoge km-stand bij het ene dashbord. Rijd die auto nog ?? (off topic) Groet, Rik
K KadAstra-EF Forumbewoner 21 dec 2010 #25 [rquote=1821078&tid=138577&author=testdrive] hier zit toch een duidelijk verschil in met de plaats waar de 90 graden staat maar goed als hij het altij wel goed heeft gedaan is dat het niet[/rquote] Dat wist ik niet dat er 2 verschillende schaalverdelingen bestaan mbt de temperatuur. Wel een hoge km-stand bij het ene dashbord. Rijd die auto nog ?? (off topic) Groet, Rik
[rquote=1821078&tid=138577&author=testdrive] hier zit toch een duidelijk verschil in met de plaats waar de 90 graden staat maar goed als hij het altij wel goed heeft gedaan is dat het niet[/rquote] Dat wist ik niet dat er 2 verschillende schaalverdelingen bestaan mbt de temperatuur. Wel een hoge km-stand bij het ene dashbord. Rijd die auto nog ?? (off topic) Groet, Rik
wim-v6 Forumbewoner 21 dec 2010 #26 Het oude type heeft inderdaad dezelfde schaal verdeling als de witte platen op de foto.. Gekke is dat de waarden van de sensoren en de meters zelf niet zijn veranderd. Willem
Het oude type heeft inderdaad dezelfde schaal verdeling als de witte platen op de foto.. Gekke is dat de waarden van de sensoren en de meters zelf niet zijn veranderd. Willem
wim-v6 Forumbewoner 21 dec 2010 #27 Het oude type heeft inderdaad dezelfde schaal verdeling als de witte platen op de foto.. Gekke is dat de waarden van de sensoren en de meters zelf niet zijn veranderd. Willem
Het oude type heeft inderdaad dezelfde schaal verdeling als de witte platen op de foto.. Gekke is dat de waarden van de sensoren en de meters zelf niet zijn veranderd. Willem
T testdrive Komt hier geregeld 21 dec 2010 #28 het is omdat hij zei dat de ecu wel aangaf dat hij 90 graden was. had precies hetzelfde die gaf bij mij ook 90 graden aan. ben zelf monteur dus zit regelmatig in verschillende astra's, en toen viel het me ineens op dat die schaal verdeling anders was. @KadAstra-EF heb geen idee of die auto nog rijd, ik heb de plaatjes van google afgeplukt.
het is omdat hij zei dat de ecu wel aangaf dat hij 90 graden was. had precies hetzelfde die gaf bij mij ook 90 graden aan. ben zelf monteur dus zit regelmatig in verschillende astra's, en toen viel het me ineens op dat die schaal verdeling anders was. @KadAstra-EF heb geen idee of die auto nog rijd, ik heb de plaatjes van google afgeplukt.
T testdrive Komt hier geregeld 21 dec 2010 #29 het is omdat hij zei dat de ecu wel aangaf dat hij 90 graden was. had precies hetzelfde die gaf bij mij ook 90 graden aan. ben zelf monteur dus zit regelmatig in verschillende astra's, en toen viel het me ineens op dat die schaal verdeling anders was. @KadAstra-EF heb geen idee of die auto nog rijd, ik heb de plaatjes van google afgeplukt.
het is omdat hij zei dat de ecu wel aangaf dat hij 90 graden was. had precies hetzelfde die gaf bij mij ook 90 graden aan. ben zelf monteur dus zit regelmatig in verschillende astra's, en toen viel het me ineens op dat die schaal verdeling anders was. @KadAstra-EF heb geen idee of die auto nog rijd, ik heb de plaatjes van google afgeplukt.
J Jerremy Hoort bij de inboedel 21 dec 2010 #30 De verdeling van brandstof inhoud is ook anders weergegeven. Of komt dat omdat die witte platen geen origineel Opel is ?
De verdeling van brandstof inhoud is ook anders weergegeven. Of komt dat omdat die witte platen geen origineel Opel is ?
J Jerremy Hoort bij de inboedel 21 dec 2010 #31 De verdeling van brandstof inhoud is ook anders weergegeven. Of komt dat omdat die witte platen geen origineel Opel is ?
De verdeling van brandstof inhoud is ook anders weergegeven. Of komt dat omdat die witte platen geen origineel Opel is ?
wim-v6 Forumbewoner 21 dec 2010 #32 Klopt jeroen, is universeel gemaakt voor zowel Astra als Vectra Calibra willem
wim-v6 Forumbewoner 21 dec 2010 #33 Klopt jeroen, is universeel gemaakt voor zowel Astra als Vectra Calibra willem
J Jerremy Hoort bij de inboedel 22 dec 2010 #34 ah, dus toch. Ja idd Astra F, Vectra A en Calibra zijn 't zelfde.
J Jerremy Hoort bij de inboedel 22 dec 2010 #35 ah, dus toch. Ja idd Astra F, Vectra A en Calibra zijn 't zelfde.
wim-v6 Forumbewoner 22 dec 2010 #36 op de tankmeter na uiteraar. De Astra heeft een 50 (52) liter tank. De Calibra en Vectra-A hebben een 60 liter tank. Willem
op de tankmeter na uiteraar. De Astra heeft een 50 (52) liter tank. De Calibra en Vectra-A hebben een 60 liter tank. Willem
wim-v6 Forumbewoner 22 dec 2010 #37 op de tankmeter na uiteraar. De Astra heeft een 50 (52) liter tank. De Calibra en Vectra-A hebben een 60 liter tank. Willem
op de tankmeter na uiteraar. De Astra heeft een 50 (52) liter tank. De Calibra en Vectra-A hebben een 60 liter tank. Willem
J Jerremy Hoort bij de inboedel 22 dec 2010 #38 ja, dat klopt, maar daar heb je bij 't oude type (of imitatie) geen last van toch.. 0 - 1/2 - 1/1
J Jerremy Hoort bij de inboedel 22 dec 2010 #39 ja, dat klopt, maar daar heb je bij 't oude type (of imitatie) geen last van toch.. 0 - 1/2 - 1/1
wim-v6 Forumbewoner 22 dec 2010 #40 Astra teller vermeld altijd: leeg = rood vlak zonder getallen midden = 25 liter Vol = 50 liter Vectra-A / Calibra zegt: leeg = roodvlak zonder getallen midden = 30 vol = 60 liter 0 > 1/2 > 1 word origineel niet gebruikt bij deze tellers Willem
Astra teller vermeld altijd: leeg = rood vlak zonder getallen midden = 25 liter Vol = 50 liter Vectra-A / Calibra zegt: leeg = roodvlak zonder getallen midden = 30 vol = 60 liter 0 > 1/2 > 1 word origineel niet gebruikt bij deze tellers Willem