O Oenatje Hoort bij de inboedel 24 apr 2012 #1 aangezien ik die van irmscher maar niet gevonden krijg ben ik opzoek naar een andere nu kwam ik deze tegen: is van mattig. iemand fotos. van het totaal plaatje? krijg niet zo veel gevonden zou deze aan de bovenkant open zijn of dicht aansluiten op de klep?
aangezien ik die van irmscher maar niet gevonden krijg ben ik opzoek naar een andere nu kwam ik deze tegen: is van mattig. iemand fotos. van het totaal plaatje? krijg niet zo veel gevonden zou deze aan de bovenkant open zijn of dicht aansluiten op de klep?
L lambo452 Komt hier geregeld 24 apr 2012 #3 die blauwe is een irmscher zonder remlicht..(volgens mij..) ik ben blij dat ik die irmscher erop had zitten toen ik de auto kocht.. succes met je zoektocht, zal nie meevallen :thumb
die blauwe is een irmscher zonder remlicht..(volgens mij..) ik ben blij dat ik die irmscher erop had zitten toen ik de auto kocht.. succes met je zoektocht, zal nie meevallen :thumb
A astraTD Forumbewoner 24 apr 2012 #4 Ik heb ook een spoiler thuis liggen, die gaat volgende week naar de spuiter
O Oenatje Hoort bij de inboedel 24 apr 2012 #5 die van mattig is open tussen de spoiler en de auto. moet niet