Astra F sedan & cabrio topic

origineel gepost door JHR

de rest vind je zelf wel denk ik

er is geen beschrijving alleen foto's.

als ik de plaatjes zie denk ik dat hij eerst 2 bumpers iets na het midden heeft door geslepen omdat de sedan breder is aan de achterkant.

en dan de zijkanten verlengen.

dit is de site voor de cabrio f rijders onder ons

http://www.astra-cabrio-forum.de/thread.php?threadid=15212&sid=&hilight=200ts

ja heb al een idee hoe het moet,tja ik meld me daar niet aan mijn duits is zeeeeeeer slecht hahahaha

garage3.jpg
blijft toch een mooi achterbumpertje :wub

als iemand ooit die achterbumper ergens tekoop ziet passend voor de cabrio,en heeft zelf geen interesse laat het me weten aub:jerry:jerry:jerry

zeker een dikke bumper,alleen aangezien ik skirts heb en als ik op 1 lijn wil zitten moet die nog lager door middel van een cupje eraan.

maja om nu 2 gsi bumpers te kopen en twee rieger cupdifusers beetje tegek

oh en een v6 in een cabrio lepelen is inderdaad de normaalste zaak van de wereld....haha:jerry:jerry:jerry

ik zeg maar zo alles op z'n tijd:angel

je vind het nu iets te gek maar over een tijdje denkje mischien ach... laat ik het toch maar doen :P

mvg paul

origineel gepost door steinmetzpaul

oh en een v6 in een cabrio lepelen is inderdaad de normaalste zaak van de wereld....haha:jerry:jerry:jerry

ik zeg maar zo alles op z'n tijd:angel

mvg paul

Geloof mij

ik heb alles bijgehouden vanaf aanschaf en nu moet ik nog € 108,00 en dan zit er precies 25000 euro in de astra,dus ja nu ga ik toch even uitkijken snappie????:jerry:jerry

ach je ken je geld toch niet mee nemen ik heb nog nooit een lijkwagen met een geld wagen erachter zien rijden :jerry:jerry

ach je ken je geld toch niet mee nemen ik heb nog nooit een lijkwagen met een geld wagen erachter zien rijden :jerry:jerry

heb een extra grote kist besteld..... :jerry:jerry:jerry

origineel gepost door cabriobully

mooie velgen:agent:agent:agent

erg mooie wagen,op de stickers na dan....

ja die velgen staan inderdaad mooi op een cabrio:jerry:jerry

die striping is een beetje jammer:thumbdown

verders een leuk ding

nog een oude foto gevonden van die van mij 7 jaar geleden

Bild019.jpg

verklaar je nader?????

tering die ligt wel erg laag op de grond.....

Terug
Naar boven