L laatjesaero Lid 10 mrt 2009 #102 weer een paar mooie exemplaren paul laat maar komen die foto's. groeten it Oss.:thumbup:thumbup:thumbup
weer een paar mooie exemplaren paul laat maar komen die foto's. groeten it Oss.:thumbup:thumbup:thumbup
steinmetzpaul Post best veel 11 mrt 2009 #104 Ja voor de astra f sedans geld eigenlijk het zelfde probleem maar ja je hebt dan wel iets unieks king: en dat is ook wat waard mvg paul
Ja voor de astra f sedans geld eigenlijk het zelfde probleem maar ja je hebt dan wel iets unieks king: en dat is ook wat waard mvg paul
steinmetzpaul Post best veel 11 mrt 2009 #105 laten we het er maar ophouden dat dat kleine selecte groepje wel verstand heeft van mooie auto's :angelhaha:jerry:jerry
laten we het er maar ophouden dat dat kleine selecte groepje wel verstand heeft van mooie auto's :angelhaha:jerry:jerry
steinmetzpaul Post best veel 11 mrt 2009 #106 had ook wel appart geweest denk ik maar ik denk dat je toch een wijs besluit hebt gemaakt om die kit niet te monteren :thumbup ik vind je cabrio zoal dik :wors:wors en als die 6 pitter er in ligt helemaal mvg paul
had ook wel appart geweest denk ik maar ik denk dat je toch een wijs besluit hebt gemaakt om die kit niet te monteren :thumbup ik vind je cabrio zoal dik :wors:wors en als die 6 pitter er in ligt helemaal mvg paul
steinmetzpaul Post best veel 11 mrt 2009 #107 ben benieuwt ik hou je topic in de gaten vind het een mooi project:thumbup mvg paul
steinmetzpaul Post best veel 11 mrt 2009 #109 ja voorbumper en interieur is ook niet mijn favoriet:hmmz
steinmetzpaul Post best veel 11 mrt 2009 #110 ja dat ziet er ook niet uit maar ja hij heeft toch wel een aantal troost prijzen gewonnen zo te zien
D dwerg Komt weleens kijken 11 mrt 2009 #112 voorbumper van die cabrio heb ik ook op mijn sedan gehad maar als ik nou mocht kiezen zou ik hem niet weer nemen en cabriobully waarom ben je niet tevreden met je achterbumper? ziet er toch dik uit
voorbumper van die cabrio heb ik ook op mijn sedan gehad maar als ik nou mocht kiezen zou ik hem niet weer nemen en cabriobully waarom ben je niet tevreden met je achterbumper? ziet er toch dik uit
steinmetzpaul Post best veel 12 mrt 2009 #113 :wtf ik vind het er toch goed uit zien maar iedereen heeft een eigen smaak natuurlijk:angel mvg paul
steinmetzpaul Post best veel 12 mrt 2009 #114 Alleen als je hem op de film van de klpd terug ziet denk ik:angel haha:jerry
D dwerg Komt weleens kijken 13 mrt 2009 #115 ja je heb gelijk vanaf de achterkant ziet hij er erg smal uit :hmmz
steinmetzpaul Post best veel 14 mrt 2009 #117 toch nog een keer een sedan erop zetten al is het wel een klein plaatje