astra f met foutcode P0200

Hallo allemaal,



Ik heb onlangs mijn gasklephuis schoongemaakt en vervolgens is alles mis gegaan...

Ik heb alles terug gezet in originele staat, maar nu brandt mijn MM lampje, volgens de

paperclip methode van willem heb ik een code kunnen aflezen van P0200...



Weet iemand hier raad mee en wat ik er zelf aan kan doen om het probleem te verhelpen?



Type: astra f uit 98

Motor: x1.6szr



Groetjes



Moniem
 
Hallo Willem,



Ik weet niet zo goed wat je bedoelt met de injector? Waar vind ik die?

Het is wel zo dat ik nu mijn kabel van de choke eruit heb liggen, want wnnr

ik dat kabeltje erin stop dan springt mijn toerental op naar 4000 toeren en stijgend..!

Wanneer ik het gelijk eruit haal dan loopt ie weer lekker statonair.

De choke van me ligt rechts van mijn gasklaphuis, als ik het van vooraf bekijk... Het is een

kabeltje met 3 punten erin en een geel rubberachtig omhelsel die ik er in kan klikken..



Hoor graag van je



Thnxxxxxx!!
 
Hallo Willem,



Ik weet niet zo goed wat je bedoelt met de injector? Waar vind ik die?

Het is wel zo dat ik nu mijn kabel van de choke eruit heb liggen, want wnnr

ik dat kabeltje erin stop dan springt mijn toerental op naar 4000 toeren en stijgend..!

Wanneer ik het gelijk eruit haal dan loopt ie weer lekker statonair.

De choke van me ligt rechts van mijn gasklaphuis, als ik het van vooraf bekijk... Het is een

kabeltje met 3 punten erin en een geel rubberachtig omhelsel die ik er in kan klikken..



Hoor graag van je



Thnxxxxxx!!
 
InjectorenSinglepointopel002.jpg




InjectiehuisX12SZX14SZX16SZR.jpg




Willem
 
Hallo Willem,



Precies onder ''Benzine in'' gaat een kabel in, maar bij mij hangt het nu los, want anders stijgt mijn toerental naar 4000 toeren.

Kan ik dat ook verhelpen?



Met die kabel van de injectie, kan ik het ook reiniger met remreiniger of moet ik enkel controleren op eventuele scheuren?



Groetjessss



Echt bedankktttt voor de moeitee!!!!!
 
Hallo Willem,



Precies onder ''Benzine in'' gaat een kabel in, maar bij mij hangt het nu los, want anders stijgt mijn toerental naar 4000 toeren.

Kan ik dat ook verhelpen?



Met die kabel van de injectie, kan ik het ook reiniger met remreiniger of moet ik enkel controleren op eventuele scheuren?



Groetjessss



Echt bedankktttt voor de moeitee!!!!!
 
Hallo Willem,



Dat pinnetje heeft 3 pinnen en het is gewoon driehoekig... Het zit links van de ingang van de ''binzine in''....



groetjes
 
Hallo Willem,



Dat pinnetje heeft 3 pinnen en het is gewoon driehoekig... Het zit links van de ingang van de ''binzine in''....



groetjes
 
Dat is de gasklep positiesensor..



deze heb je los gehad???



zo ja, verkeerd terug gemonteerd, tegen de draaichting monteren en op juiste stand draaien, anders verkeerd signaal..



Willem
 
Dat is de gasklep positiesensor..



deze heb je los gehad???



zo ja, verkeerd terug gemonteerd, tegen de draaichting monteren en op juiste stand draaien, anders verkeerd signaal..



Willem
 
Hallo Willem,



Ik had enkel het kabeltje eruit gehaald en niet het geheel.... Maar kan dat ook de oorzaak zijn van he feit dat mijn MMlampje brandt? Is het wijs dat ik anders losmaak en eventueel goed reinig met remmenreiniger? Hoe zet ik he tin de juiste stand??



Sorry voor al deze vragen maar hoop echt dat je me nog er mee wilt helpen



groetjes



Moniem
 
Hallo Willem,



Ik had enkel het kabeltje eruit gehaald en niet het geheel.... Maar kan dat ook de oorzaak zijn van he feit dat mijn MMlampje brandt? Is het wijs dat ik anders losmaak en eventueel goed reinig met remmenreiniger? Hoe zet ik he tin de juiste stand??



Sorry voor al deze vragen maar hoop echt dat je me nog er mee wilt helpen



groetjes



Moniem
 
Terug
Naar boven