T theunm Loopt hier de deur plat 17 jan 2014 #22 het hangt er ook een beetje vanaf wat voor subframe je hebt. en of het subframe in de weg zit of niet. een andere koppeling hoeft niet de wereld te kosten
het hangt er ook een beetje vanaf wat voor subframe je hebt. en of het subframe in de weg zit of niet. een andere koppeling hoeft niet de wereld te kosten
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 17 jan 2014 #23 koppeling heb ik gelukkig nog liggen. drukgroep is er ook. en hevel heb ik van de sloop gehaald. helaas heb ik weer een aparte keering nodig. die komt maandag pas binnen nu staat mijn assie tussen de golfje's 1 in. hopelijk maandag weer klaar.
koppeling heb ik gelukkig nog liggen. drukgroep is er ook. en hevel heb ik van de sloop gehaald. helaas heb ik weer een aparte keering nodig. die komt maandag pas binnen nu staat mijn assie tussen de golfje's 1 in. hopelijk maandag weer klaar.
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 17 jan 2014 #25 van de pri as. bak was volgens de monteur nogal zwart en vet van binnen.