Astra F help koppakking ligt er uit ?

als er water naar 1 cilender loopt zul je zien dat die bougie brandschoon is en de rest een bruine, rode of zwarte aanslag heeft

deze astra loopt weer.

heb er een anderblok in gelepeld.

kan het blok helaas niet uitelkaar trekken die heb ik geruild.

ok vaag.

gisteren blok nieuwe koelvloeistof gedaan ontlucht.

loopt naar de 90 graden fan slaat aan.

lucht er uit.

dus klaar dacht ik.

nu rij ik naar mijn werk.

komt de temp maar net boven het blauwe?????

@brobbel1 wrote:ok vaag.

gisteren blok nieuwe koelvloeistof gedaan ontlucht.

loopt naar de 90 graden fan slaat aan.

lucht er uit.

dus klaar dacht ik.

nu rij ik naar mijn werk.

komt de temp maar net boven het blauwe?????

Thermostaat blijft open staan gok ik zo. Normaal gaat ie wat dicht naarmate de KVS temp omlaag gaat, en blijft je blok netjes op temperatuur. Is je kachel wel warm/heet op bedrijfstemp?

kachel wordt wel warm.

die hoef ik niet vol uit te zetten want dat is weer te warm.

we gaan maar eens het proefje met het kartonetje doen.

niet op temperatuur komen is vrijwel zeker je thermostaat.

Met een kartonnetje is niet nodig,gewoon ff thermostaatje vervangen,kost een tientje en een beetje koelwater,enneh,oja,een klein uurtje werk.

@asconahobbyist wrote:niet op temperatuur komen is vrijwel zeker je thermostaat.

Met een kartonnetje is niet nodig,gewoon ff thermostaatje vervangen,kost een tientje en een beetje koelwater,enneh,oja,een klein uurtje werk.

euh het is een astra f.

geen cih blok.

bij de f moet de distrie er ook af

Ja,daarom ook een klein uurtje,anders is het nog geen 10 minuten.

Jammer dat je zo'n eind weg woont anders wou ik m er wel ff inzetten voor je.

Nou die thermostaat is goed te doen hoor, bij mijn c16nz 1.6 8v was het gewoon nokkenastandwiel eraf met de riem er aan vast met tay ripjes. en dan de kap los draaien en beetje friemelen met de handen erachter. Was zo klaar. Had dus verder de distributieriem er niet afgehaald zeg maar.

@Astra F Vaassen wrote:Nou die thermostaat is goed te doen hoor, bij mijn c16nz 1.6 8v was het gewoon nokkenastandwiel eraf met de riem er aan vast met tay ripjes. en dan de kap los draaien en beetje friemelen met de handen erachter. Was zo klaar. Had dus verder de distributieriem er niet afgehaald zeg maar.

Zo heb ik het ook gedaan, is dus best te doen.

Rik :D

Terug
Naar boven