Astra 1.4 NZ
Komt hier geregeld
Ik zie hier vaak op het forum dingen voorbijkomen zoals bij de astra f de dorpels in de ML zetten? Maar waar spuit je dat dan in? En als je de wielkasten in de ml wil zetten?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.