@tom76tls wrote:@Trompie wrote:Mooi project! Die 2 kleuren staan hem goed!
Gister zelf ook een Astra GSi turbo gekocht, alleen nog niet echt mee gereden!
Ben benieuwd!
Hey Trompie,
Bedankt voor je positieve reactie. Heb vanmiddag toevallig je Astra MV6 topic doorgelezen. Oorspronkelijk was dit ook het plan voor die van mij. Totdat ik tegen die gekietelde C20LET aan ben gelopen. De Omega die het oorspronkelijke donorblok had is inmiddels verkocht. Soms kan het raar lopen. Denk wel dat je veel plezier aan de turbo zult beleven. Aan de MV6 natuurlijk ook.
Voor mij zal het nog wel een tijdje duren voordat ik hem kan gaan rijden. De winter staat immers voor de deur dus blijft de turbo mooi in de garage staan. Die van mij gaat in ieder geval geen sneeuw, pekel of regen meer zien.
Waar kom je trouwens vandaan? Misschien kan ik een keer bij je langskomen om je wagenpark te bewonderen.
Ik had toen voor een v6 gekozen, omdat het toen veel goedkoper was voor mij. Kon geschikt een blok en calibra donor voor weinig kopen. Bij een let zou me dat gewoon veel te duur worden.
Nu liep ik tegen deze complete Astra GSi Turbo aan. Scheelt me alweer een hoop gesleutel, maar is toch heel anders als je het zelf niet hebt gebouwd!
Ik kom uut Oost'n. Buitenaf ergens bij Deventer in de buurt.