Astra F Bakolie verversen

Hallo allemaal.



Ik ben nieuw op de forum zal me eventjes voorstellen voor ik me vraag stel!



Mijn naam is Thomas en bezitter van een Astra F uit '94.

Heb het wagentje al een jaar met veel plezier.



Ik wilde onlangs me bakolie verversen maar wist dat deze bak geen aftap had. Ik heb de vijfde versnellingsdeksel eraf gehaald en kwam tot me verbazing bizar weinig olie uit. De krik nog eens even eronder gezet en me wagen zeker een halve meter even schuin omhoog gegooid zodat er meer uit kon lopen. Ook dit viel best tegen.



Hieronder een afbeelding van welk dekseltje.

2998k0l_20_edit.jpg




Het dekseltje zit ondertussen weer netjes op ze plekje met een nieuwe pakking maar voor ik hem bij vul, heeft iemand nog tips of info voor me betref bakolie eruit halen?



Groetjes,

Thomas
 
Dekseltje aan de onderzijde van de bak erondervandaan schroeven heeft meer zin.



wel pakking vervangen.



Willem
 
Dekseltje aan de onderzijde van de bak erondervandaan schroeven heeft meer zin.



wel pakking vervangen.



Willem
 
Terug
Naar boven