O oeht1986 Komt weleens kijken 17 sep 2013 #1 Hallo, Ik wil graag mijn stalen velgen verbreden.. Maar wat is beetje een gangbare J-maat qua breedte. Ik zat zelf aan voor 7j en 8j te denken met een 15 inch velg? Theo
Hallo, Ik wil graag mijn stalen velgen verbreden.. Maar wat is beetje een gangbare J-maat qua breedte. Ik zat zelf aan voor 7j en 8j te denken met een 15 inch velg? Theo
O oeht1986 Komt weleens kijken 17 sep 2013 #2 Het gaat om deze velgen.. heb nog wel ruimte in de achterste wielkas..
S soepkiepe Forumbewoner 17 sep 2013 #3 verbreed zijn ze wel mooier jammer dat ze onder een verkeerd merk zitten . 9 en 10 j kan ook, maar als oom agent er blij me eis vraag ik me af, ben ze ooit eens tegen gekomen via google misschien staat er ook nog wel meer info voor je in het topic. viewtopic.php?f=5&t=160135
verbreed zijn ze wel mooier jammer dat ze onder een verkeerd merk zitten . 9 en 10 j kan ook, maar als oom agent er blij me eis vraag ik me af, ben ze ooit eens tegen gekomen via google misschien staat er ook nog wel meer info voor je in het topic. viewtopic.php?f=5&t=160135
O oeht1986 Komt weleens kijken 17 sep 2013 #4 Klopt. Deze foto's heb ik ook weleens gezien. Hier op het forum is ook iemand die zulke velgen heeft laten verbreden
Klopt. Deze foto's heb ik ook weleens gezien. Hier op het forum is ook iemand die zulke velgen heeft laten verbreden