Die schakelaar (een micro switch) heeft de bedrading vast erin gegoten zitten, deze kan ik dus niet los halen. Deze microswitch schakelt de safe mode in, als ik deze handmatig indruk hoor ik ook de andere deuren (nogmaals) blokkeren.
Er gaan 3 a 4 draden naar deze mircoswitch, maar ik kan er geen enkel ander contact vinden.
Vervolgens heb ik de actuator van de CV bekeken, hier was alleen de Groene en Blauwe draad aangesloten. De andere draden (Wit, bruin, en ik dacht zwart) zaten bij elkaar getapte. Ik heb de tape van de groene en blauwe eraf gehaald en tegen elkaar gehouden maar hierna gebeurde er helemaal niks.
Ik heb dus de schakelaar gevonden die de deuren blokkeert (en deze werkt ook goed) alleen ik kan niet vinden waar het signaal voor het openen van de deur vandaan komt. Zit er nog een micro switch op het sleutel contact waar ook de mircoswitch zit voor het blokkeren van de deur (En zo ja waar kan ik die dan vinde, ik heb het slot toch goed bekeken?) Of moet ik het meer naar de actuator van de CV zoeken, en wat kan ik daar dan doen?