origineel gepost door Botho
die staat er nog niet op,wel die van vorige week.ff paar daagjes wachten. Heb het item gezien. Die wout bleef maar zeuren over die kenteken verlichting terwijl die gast toch duidelijk zei dat hij gekeurt was met die lampen....
maar dat zegt helemaal niks. Want als je auto APK gekeurd is met iets illegaals, is het nog steeds illegaal.
Het is niet zo omdat hij er mee gekeurd is, dat je een jaar lang een vrijbrief hebt ofzo. Daarnaast, is het niet te bewijzen dat hij gekeurd was met die lampjes...
Wat ik niet snap is dat ik genoeg mensen ken die een vreselijk vette gepimpte wagen rijden, waarbij alles volgens de regels is. Ook door je wel aan de regels te houden kan je dus een hele mooie bak op de weg zetten.
Nou wil ik niet over de regels zelf of over de naleving in discussie gaan, maar je kiest er zelf voor om ten eerste de regels te overtreden en ten tweede aandacht te vragen met je auto. Dan moet je niet moeilijk doen als ze er wat van zeggen, eigen schuld....
En ik vond het idd netjes dat hij de volgende dag mocht komen, helemaal als je in de voiceover te horen krijgt dat omdat hij de originele uitlaat onder kon schroeven het bij een waarschuwing bleef.