Zo, eindelijk weer eens een zinnige post. Ik heb inmiddels een nieuwe baan waar ik ruim 40 uur per week zoet mee ben. Internet ontbreekt dus alles in de gaten houden is er ook niet meer bij. Bij het werken in de binnenstad krijgt de Astra het zwaar met parkeren en de vele tramrandjes, fietsers en andere ellende. Het houdt het goed, waarbij ik moet zeggen dat er toch zo 100km per dag doorheen schieten. omgerekend is dat ongeveer 90 euro benzine per week! Ik wilde de auto naar de 250k sturen zoals sommigen misschien weten.
Het is bijna zover..
Het einddoel wat ik stelde toen ik de auto kocht is bijna nabij. De 250k is in zicht. Het besluit is genomen, ik neem afscheid! Niet morgen.. maar na de zomer gaat hij het veld ruimen. De nieuwe wagen staat eigenlijk al voor de deur, ik neem de auto van mijn vader over. Die gaat op korte termijn iets anders aanschaffen. Wat het moet worden weten we nog niet helemaal, maar in de trend van een Leon, Astra of Octavia op lpg.
Als ik mijn "nieuwe" voiture rij, dan wordt de oude Sjonniebak buiten bedrijf gesteld en tijdelijk opgeslagen. Deze zomer gaat hij ons namelijk voor de laatste maal door Europa brengen. Ik heb geen tijd om een vakantiebarrel aan te schaffen, dus uit gemak nemen we deze maar. Brengt hij ons terug, dan gaat hij in de verkoop. Stopt ie er onderweg mee, dan laten we hem achter..
Zucht.. ik krijg nu al een kutgevoel in mijn maag.
Overigens wacht er wel een zwarte Asta G X18XE Stationwagon op LPG op mij. Dat verzacht de pijn een beetje ;-)