Asconahobbyist heeft er een E Kadett bij

T was even stil,maar ondertussen toch alweer lekker bezig geweest.

Hij stond op winterbandjes waarvan de voorste toch niet echt veel meer waren,dus maar 4 stuks Firestone multihawk 2 erop geflapt,meteen iets breder,zat 155/13 op,is nu 175/70 13,rijdt net effe lekkerder.

Fotootje? Ach,een nieuwe band weet iedereen wel hoe het eruit ziet.

Ik vrees dat ie nooit meer weg mag,want dochterlief heeft behalve de rode Ascona nu nóg een favoriete auto,namelijk de Kadett,de Zafira is stom heeft ze besloten,dus als ze onvindbaar is,dan is ze in de kadett

Grotefoto-IJHVHHH7.jpg

Inmiddels heeft de frankensteinbumper ook het veld geruimd,en ja,hij is nog wat vlekkerig,maar komt goed!

Dus marcel,als je de E2 bumper nog wilt hebben,hij ligt apart voor je.

Ook zit er inmiddels een grijs opel logo op de motorkap,die bleek ik nog te hebben!

De wieldoppen zijn inmiddels ook geregeld,met dank aan marcel (saluma),heb ze even netjes action zilver gespoten en voila!

Nog even een statieplaatje met zn grote broer!

Grotefoto-CAKIAJNL.jpg

Grotefoto-FQPQUFFG.jpg

De zoektocht naar een linker voorschermpje in kleur valt niet mee,in de vakantie nog ff bij Gaos kijken,anders maar een nette zoeken en laten spuiten.

Inmiddels ook een setje nieuwe stootlijsten kunnen scoren (voor rondom,dus alles nieuw)

Een trekhaak komt eronder,voor af en toe de fietsen mee,of een aanhangertje.

De auto inmiddels ook technisch bekeken,bodem etc is volledig roestvrij! Achterremcyinders zijn lek,liggen al klaar,nieuwe,en ook de remblauwen voor zitten (uiteraard) vast,dit gaat allemaal in 1 keer gefixt worden,en dan meteen nieuwe remblokken erin. Langzaam wordt het wat,ook wil ik er wat muziek in hebben,maar in deze hoenplank ga ik niet zagen,dus even kijken of ergens een hoedenplank te vinden is,waar al gaten inzitten,zo kan het altijd weer origineel gemaakt worden.

Na 2 tankjes benzine blijft ie rond de 1 op 14 te draaien,niet gek voor een oude 1300 automaat,en dan nog op relatief korte stukken.al met al aardig in mn nopjes met de kadettilac

@midnight black wrote:Ik zeg; goed bezig! Hele leuke Kadett en hoezo zijn auto's tegenwoordig zuiniger? Net verbruik hoor.

Klopt! De Kadett Frisco 1.8 die ik had was ook super zuinig en de Kadett D die ik nu heb met een 4 bak doet het ook erg goed vergeleken met m'n daily.

Terug
Naar boven