Ok, dat is het verhaal wat ik ken/gehoord heb, sowiso zou hij geen homologatie rijden van 400, maar een aanvulling waarin stond dat er een uitbouw op mocht van ...breed.
Welke het is, geen idee, als ik het wist had ik hem wel in de verzameling en was hij zo te leveren wat mij betreft.
Ascona 400 had ook een paar homologaties met wat aparte aanvullingen, erg vreemd klonk dat niet.
Maar goed, volgend jaar is dat geen probleem met groep HM, dan is die homologatie niet nodig.
België was erg glad en redelijk tricky en we hebben veel regen gehad, de auto ziet er niet meer uit, ondanks ons uitstapje (korte vliegles) in een weiland hebben we geen noemenswaardige schades opgelopen.
De stuurbekrachtiging is uitgevallen, dus die gaat er nu definitief uit verder hadden we bijna geen verlichting en daar moet ik even naar kijken wat daarvan de oorzaak is, de dynamo is nieuw, misschien slechte massa.
Voor ons is het de laatste rally, hierna nog rally for kids en dan vindt ik het verder wel best, Hengelo weet ik nog niet of ik dat ga doen, sowsio moet ik dan nog HANS aanschaffen met de bijbehorende helm.