Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@henk 400rr wrote:@m400: Ja, dat klopt, daar was ik al een keer (net op tijd) achter gekomen.
Bedankt, ik zal daar eens mee aan de slag, is het dan handiger om een grotere cilinder te nemen voor de handrem? Ik ben nog 2 aan het bouwen dus dit is wel even handig om voor de bouw kort te sluiten.
Mij is verteld dat een kleinere remcylinder juist harder remt dus zeker niet groter.
Is niet zo heel spannend, zorgen voor een langere hefboom is een, een andere zou kunnen zijn een andere diameter van de remcillinder. Miss heb je het zelf al gemerkt, de remdruk naar acher wordt eigenlijk doorgelust en als je remt zit er dus druk op. Wil je dan ook nog eens een beetje handremmen moet je de remdruk overwinnen.
Die handrem is leuk bedacht maar bedenk wel dat als je de voetrem gebruikt en je wilt ook nog de handrem gebruiken dat je dan stevig moet trekken voor enig resultaat. En misschien een overbodige tip, zorg ervoor dat je de blokkering eruit haalt of iets verzint dat het "knopje" in blijft zitten....
@m400: Ja, dat klopt, daar was ik al een keer (net op tijd) achter gekomen.
Bedankt, ik zal daar eens mee aan de slag, is het dan handiger om een grotere cilinder te nemen voor de handrem? Ik ben nog 2 aan het bouwen dus dit is wel even handig om voor de bouw kort te sluiten.
Is niet zo heel spannend, zorgen voor een langere hefboom is een, een andere zou kunnen zijn een andere diameter van de remcillinder. Miss heb je het zelf al gemerkt, de remdruk naar acher wordt eigenlijk doorgelust en als je remt zit er dus druk op. Wil je dan ook nog eens een beetje handremmen moet je de remdruk overwinnen.
@m400: Ja, dat klopt, daar was ik al een keer (net op tijd) achter gekomen.