Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Die van Meijers is geen i400 en rijd ook niet met die homologatie.
Hij heeft een aanvulling op i2000 homologatie, waarin meer staat wat toegestaan is dan in de standaard homologatie, de 400 had dat ook ook (verschillende homologaties met aanvullingen).
En die aanvulling wil jij ook wel hebben denk ik en dan moet je bij de KNAF zijn of even bij Meijers informeren, welke dat nu precies is.
Die van Meijers is geen i400 en rijd ook niet met die homologatie.
Hij heeft een aanvulling op i2000 homologatie, waarin meer staat wat toegestaan is dan in de standaard homologatie, de 400 had dat ook ook (verschillende homologaties met aanvullingen).
En die aanvulling wil jij ook wel hebben denk ik en dan moet je bij de KNAF zijn of even bij Meijers informeren, welke dat nu precies is.
aangezien jullie in Gronegau willen gaan rijden, hebben jullie de duitse reglementen mbt. de kooi goed bestudeerd, schijnen laatste tijd nogal veel kooien afgekeurd worden, zie ook http://www.rallysport.nl/forum/viewtopic.php?t=4713" onclick="window.open(this.href);return false;
edit; je het topic op rallysport.nl al gevonden zie ik net
aangezien jullie in Gronegau willen gaan rijden, hebben jullie de duitse reglementen mbt. de kooi goed bestudeerd, schijnen laatste tijd nogal veel kooien afgekeurd worden, zie ook http://www.rallysport.nl/forum/viewtopic.php?t=4713" onclick="window.open(this.href);return false;
edit; je het topic op rallysport.nl al gevonden zie ik net
@Koekie wrote:@henk 400rr wrote:@m400: Ja, dat klopt, daar was ik al een keer (net op tijd) achter gekomen.
Bedankt, ik zal daar eens mee aan de slag, is het dan handiger om een grotere cilinder te nemen voor de handrem? Ik ben nog 2 aan het bouwen dus dit is wel even handig om voor de bouw kort te sluiten.
Mij is verteld dat een kleinere remcylinder juist harder remt dus zeker niet groter.
Dat zal ook zo zijn, er zijn een aantal maten van die cillindertjes maar ik weet zo even niet meer welke