M Makko Loopt hier de deur plat 11 mrt 2014 #1 [youtube:18dz5fqk] :cry zonde Wie kan er meer over vertellen?
R RISL Forumbewoner 11 mrt 2014 #2 Net stond er een ander filmpje toch? Daar zag ik namelijk ook geen Ascona de strijd aan gaan met een muur. Weet wel dat ik zou balen als dat mijn schuurtje zou zijn, bouwval of niet...
Net stond er een ander filmpje toch? Daar zag ik namelijk ook geen Ascona de strijd aan gaan met een muur. Weet wel dat ik zou balen als dat mijn schuurtje zou zijn, bouwval of niet...
T theunm Loopt hier de deur plat 11 mrt 2014 #3 wel sonde filmpje is een jaar oud. was bij een evenement in belgie. en de stroobalen hebben niet geholpen.
wel sonde filmpje is een jaar oud. was bij een evenement in belgie. en de stroobalen hebben niet geholpen.
M Makko Loopt hier de deur plat 11 mrt 2014 #4 @RISL wrote:Net stond er een ander filmpje toch? Daar zag ik namelijk ook geen Ascona de strijd aan gaan met een muur. Weet wel dat ik zou balen als dat mijn schuurtje zou zijn, bouwval of niet... Klopt :agent was eerst een verkeerde link.
@RISL wrote:Net stond er een ander filmpje toch? Daar zag ik namelijk ook geen Ascona de strijd aan gaan met een muur. Weet wel dat ik zou balen als dat mijn schuurtje zou zijn, bouwval of niet... Klopt :agent was eerst een verkeerde link.