B boerbeun Lid 4 sep 2009 #1 hallo ascona liefhebbers, ik heb een puntje gave ascona op de sloop zien staan in duiven. ding is 99% compleet. sowieso de moeite waard om te bekijken! het is een sedan. 1.8 staat aan de zijkant dacht ik bij de voorschermen. gr frank
hallo ascona liefhebbers, ik heb een puntje gave ascona op de sloop zien staan in duiven. ding is 99% compleet. sowieso de moeite waard om te bekijken! het is een sedan. 1.8 staat aan de zijkant dacht ik bij de voorschermen. gr frank
F fun driver Komt weleens kijken 4 sep 2009 #2 ook bij petje geweest?kom er bijna wekelijks.had de auto ook al hier neer gezet. greetz
B boerbeun Lid 5 sep 2009 #3 klopt Waar kom jij vandaan dan? Ik had niet gezien dattie hier ergens al stond, kom namelijkk nooit in dit subforum
klopt Waar kom jij vandaan dan? Ik had niet gezien dattie hier ergens al stond, kom namelijkk nooit in dit subforum
B boerbeun Lid 7 sep 2009 #5 vriend van me zei dat zaterdag er al geen ascona meer stond.. zou toch verrekte zonde zijn, ding was vrijwel compleet.
vriend van me zei dat zaterdag er al geen ascona meer stond.. zou toch verrekte zonde zijn, ding was vrijwel compleet.