Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Inderdaad het wordt een smalle versie. vind ik mooier
De auto ga ik strak maken, de onderdelen her en der bijelkaar zoeken zodat die er na het spuiten van de auto meteen op kunnen. nu maakt het me niet uit hoe hij erbij staat, maar straks wel zodat ik niet met een auto rijden met een ongespoten bumper of wat dan ook.
Voorspoiler is binnen, zag al wat andere modellen voorbij komen, met de gleuven anders en net geen 400 model, dat wou ik mijn Ascona niet aan doen. :agent
Beetje bij beetje komen de onderdelen bij elkaar. :wors
De 400 velgen van de straatversie waren toch ook 6j net als de ronal die ik nu eronder heb? of is de et waarde dan minder dat ze meer naar buiten komen.
Dat kan wel kloppen, verbreden met TUV, dan heeft hij denk ik Rindt felgen ingeschakeld, ik ken er eentje met 13J achter die heeft dat ook gedaan bij Rindt.
Wat ook zo is, is dat de ene uitbouw breder is dan de ander, je kan ook soms op rallyfoto's snel zien wie de straatversie wielkasten heeft en wie de rallyversie.